FANDOM

İllüzyonist-kartı

== Hedef: Mavi Ejderi ve sana zarar vermek isteyen tüm Tarafsızları mağlup et.

Dönüştürülmüş Sınıf Özeti Edit

Asıl Sınıf: Psişik

İllüzyonist, Görünmeyenler hizbine sahip, hedefi Mavi Ejder'i ve tüm Tarafsız Katilleri öldürmek olan Eşsiz "Sosyal" bir sınıftır. Aslında Psişik iken Elebaşı tarafından dönüştürülmüştür.

Bu sınıfın ustalığı sosyal etkileşim ve manipülasyondur. Yakanlanmadan karmaşa yaratmak için ideal sınıftır.

Social-Type

Sosyal Yetenekler Edit

Simge

Yetenek

Tip

Kullanım Sayısı

Açıklama

Telepathy
Telepati Gündüz 2 Telepatik olarak herkese bir mesaj gönder. Kimin gönderdiğini bilmeyecekler.
Misdirect
Yanılt Gündüz 2 Bir oyuncuya zorla başka birini İhanet sebebiyle suçlattır.
Mental Blur
Zihin Bulanıklığı Gece 2 Bir oyuncunun sohbet geçmişini tamamen sil.
Mind Warp
Akıl Çarpıtması Night Bir oyuncunun bu gece yeteneklerinden yanlış bilgi almasına sebep ol.

Strateji Edit

  • Telepati kullanarak Mavi Ejder'i dönüştürülmediğine ikna edip onlara yanlış bilgilere sunabilirsin.
  • Yanılt yeteneğin Görünmezler lehine ekstra oy kazanmak için kullanışlıdır, ve Mavi Ejder'in de aralarında tartışmalarına yol açabilir.
  • Zihin Bulanıklığı , suçsuz olduğunu kanıtlamaya çalışırken arkanda bir iz bırakmaman için güçlü bir araçtır, ancak bunu kullanman hedefinin oyunda bir İllüzyonist olduğunu anlamasına yol açacaktır.
  • Akıl Çarpıtması yeteneğin, Araştırmacı sınıflar üzerinde kullanıldığında Mavi Ejder mensuplarının suçlu görünmesine, veya tam tersine sebep olabilir. Kullanışlılığı, kimin üzerinde ne zaman kullanıldığına bağlıdır.

Hikaye: Bilinmiyor Edit

Hikaye bekleniyor. Casuslarımız bu bilgiyi edinmeye çalışıyorlar.

Gece Odası: [Paylaşılan] Görünmezler Odası Edit

Dosya:Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Duyuruluş Edit

Mayıs, 2016