Fandom

(Turkish) Throne of Lies: The Online Game of Lies

İnfazcı

15pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Dosya:The Enforcer-Card.png

Dönüştürülmüş Sınıf Özeti Edit

Orjnal Sınıf: Şovalye

İnfazcı sınıfı Mavi Ejderha grubunda Şovalye olarak kullanılıyordu, ama Siyah Güle (düşman) yardım eden İnfazcıya dönüştü. Zihin Ustası tarafından dönüştürüldü.

İnfazcı "Saldırgan" türü biridir ve Siyah Gül grubundaki üyeleri koruma gücü vardır.

Şovalyeyi oynarken, Korkutmak gücünü Gün süresince hedefinin özelliğini devre dışı bırakmak için kullan. Siyah Gül grubunu gece süresince onlar için hayatını vererek Koruma gücünü kullan.

Çılgınlık gücün İşgali yarıp geçecektir, ama sadece 1 Kullanımı vardır, yani önem verdiğinden emin ol!

Offensive-Type.png

Saldırgan Özellikler Edit

Güç

Tür

Kullanımlar

Açıklama

Korkutmak Gün Elini masaya vur, hedefine korku aşıla, ve onların gün özelliğini bütün gün boyunca kullanmalarını önle.
Koruma Gece 3 Siyah Gül grubunu gece koru, onları korumak için kendi hayatını ver.
Çılgınlık Gece 1 Suikastçinin hedefini öldürmesini garantiler. Gece Bağışıklığını ve İşgal Etme güçlerini, ayrıca iyileştirmeyi kırar.

Strateji Edit

  • Korkutmak gücünü dikkatlice kullan, oyuncular Şovalyenin Templar'a dönüştürüldüğünü anlayabilirler.
  • Oyunun kritik bir noktası, Çılgınlık gücünü Suikastçinin Öldürme gücü ile kombine ederek Kralı veya diğer "Yardım" türlerini yok edebilirsin.

Bilgi: Bilinmiyor Edit

“Kılıcım benim onurumdur, ve Krallığım için öleceğim, ama bir çok kişi benim tarafımdan öldürülecek zaman gelene kadar, ben Kralın Bıçağıyım."

Gece Odası: [Paylaşıldı] Siyah Gül Odası Edit

Dosya:Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Also on Fandom

Random Wiki