FANDOM

Dosya:Knight-Card.png

Sınıf Özeti Edit

Dönüştürülmüş Sınıf: Şovalye

Şovalye sınıfı Mafi Ejderha grubu için "Öldürücü" türü bir sınıftır. Bu sınıf hem saldırgandır hem de savunucudur, güçleriyle hem koruyabilir (kendi hayatını onlara adayarak) veya başkasını soğuk kan içinde öldürebilir.

Şovalyeyi oynarken, Soğuk Çelik özelliğini kullanmadan önce kimin kesinlikle hedefin olduğundan emin ol, veya sonraki gün intihar etmekten dolayı ölürsün, ve hedefin yaşar.

Soğuk çelik özelliğini hedefin kesinlikle karşı takımdan ise kullan! Eğer yanılıyorsan, kendini berbat bir şekilde öldürerek kendi ölümünle tanışacaksın.

Killer-Type

Öldürücü Özellikler Edit

Güç

Tür

Kullanımlar

Açıklama

Korkutmak Gün Elini masaya vur, bu özellik hedefinin sana karşı gün özelliğini kullanmasını onu korkutarak engelleyebilir.
Feda Et Gece Bir oyuncuyu koru, ve saldırganları öldürmek için hayatını feda et.
Soğuk Çelik Gece Bir oyuncuyu öldür. Eğer dostlar ise, onun yerine kendi canını alacaksın.

Strateji Edit

  • Bu Mavi Ejderha ve Siyah Gül (düşman) gruplarının kaç kişi üyesinin hayatta olduğunu takip etmek için kullanışlı bir sınıf. Eğer Siyah Gül Mavi Ejderhadan sayıca üstün ise, son duruş için Soğuk Çelik özelliğini kullanmak isteyebilirsin. 
  • Kimi öldürdüğünü ve koruduğunu günlüğünde bir liste olarak yaz. Öldüğünde yanlış Soğuk Çelik özelliğini kullanman sebebiyle (üzgünüm), öldürdüğün Mavi Ejderha üyesini temizleme şansın olacak. 

Bilgi: Bilinmiyor Edit

“Kılıcım benim onurumdur, ve Krallığım için öleceğim, ama bir çok kişi benim tarafımdan öldürülecek zaman gelene kadar, ben Kralın Bıçağıyım."

Gece Odası: Şovalyenin Odası Edit

Avcılar hala bu bilgiyi arıyorlar yakında dönecekler..

Also on FANDOM

Random Wiki