Fandom

(Turkish) Throne of Lies: The Online Game of Lies

Bilge

15pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Dosya:Sage-card-HD.png

Dönüştürülmüş Sınıf Özeti Edit

Orjinal Sınıf: Saray Büyücüsü

Bilge sınıfı Mavi Ejderhaya yardım eden Saray Büyücüsü tarafından kullanılır, ama Siyah Laleye yardım eden (düşman) klana dönüştürülür. Akıl Ustası tarafından dönüştürülür.

Bilge "Saldırgan" olarak sınıflandırılır, genellikle diğer oyuncuların hareketlerini engellemeye odaklanır.

Bilgeyi oynarken, gece süresince düşmanlarını işgal etmek için gün süresince Karanlık Rünik özelliğini kullan - o gece hareketlerini Siyah Lale grubu üyeleri ile konuşmayı unutma, kimin üzerinde Şok özelliğini kullanacağın dahil olmak üzere.

Offensive-Type.png

Korunaklı Özellikler Edit

Ability

Tür

Kullanımlar

Açılama

Karanlık Runik Gün 2 Oyuncunun üzerine bir kor ateşle, eğer sabah güçlerini kullanırsa, bu geri atış yapar ve kendilerini hedeflemelerini sağlar. 
Şok Gece Hedef oyuncuyu Şokla, kendilerini hedeflemelerini sağla.
Ateş Duvarı Gece 2 Oyuncunun kapısının önüne bir Ateş Duvarı yarat, herkesin onu ziyaret etmesini önler (Suikastçi dışında).

Strateji Edit

  • Oyunculara Saray Büyücüsünün Bilgeye çevirildiğini bildirdiğinden beri şok özelliğini idareli bir şekilde kullanmalısın.
  • Senin Karanlık Runik gücün mazeretin olacaktır. Kendini Buz Koğuşu özelliğini hedefi üzerinde kullanan Saray Büyücüsü olarak tanıtabilirsin, asıl Karanlık Runik özelliğini bir hedef üzerinde kullandığın zaman-- Buz Koğuşu ve Karanlık Runik ikisinin de birbirine yakın efektleri var (oyuncunun gece süresince özelliğini kullanmasına engel olabilir).

Bilgi: Bilinmiyor Edit

"Ateşin ve buzun eski bilgisi beni düşmanın bütün türlerinden koruyacaktır, çünkü ben kralın Asasıyım.”

Gece Odası: [Paylaşılan] Siyah Gül Odası Edit

Dosya:Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Also on Fandom

Random Wiki