FANDOM

Dosya:Observer-Card.png

Sınıf Özeti Edit

Dönüştürülmüş Sınıf: Gözcü

Gözcü "Araştırmacı" türü bir sınıftır, Mavi Ejderha grubu içinde araştırma için önemli bir rol oynar.

Gerçi Gözcü kolayca bilgi edinebilir, ama diğerlerine Mavi Ejderha grubundan olduğunu inandırmak hakkında zor zamanlar yaşayabilirsin.

Gözcüyü oynarken, günlüğünün dolu olduğundan emin ol, günlüğün sen öldükten sonra diğer bütün sınıflardan daha önemli bir şey olacak.

Your investigative abilities are some of the best in the game -- you will have to balance your discoveries while not revealing yourself too much. If opposing factions discover that you are The Observer, you will probably find yourself dead by morning.

Investigative-Type

Araştırmacı Güçler Edit

Güç

Tür

Kullanımlar

Açıklama

Küçük Kuş Gün Send off a bird to watch a player at night, discovering if the player left their room that night.  The bird does not return until the following morning.
Pencere Ucu Gece Observe someone’s room at night to see who visited them.
Takip Gece Observe a player to see who they visited.

Strategy Edit

  • Sınıfın muhtemelen oyundaki en önemli sınıf. Herneyse, bu sınıfı kandırmak çok kolay - ve insanları Gözcü olduğuna ve düşman olmadığına biri olmayı taklit ettiğine inandırmak biraz zaman alabilir.
  • Araştırmacı güçlerinin sonuçlarını oyundaki günlüğünde sakla. Günlüğün öldüğünde ortaya çıkacak, kimin düşman olduğunu tespit edecek hayati bir ipucu sağlayabilir.
  • Birisi senin raporunla çelişirken onu yalancı olarak göstermek cazip olabilir. -- Herneyse, gizli kalmak için fırsatı düşün ve, yerine, Siyah Gülün (düşman) ikinci üyesini bulmaya çalış.

Kaynak: Bilinmiyor. Edit

“Çevrendekilerin bilgisi bütün hançerlerden daha keskin olduğunu kanıtlayabilir, ben Kralın gözleriyim."

Gece Odası: Gözcünün Odası Edit

Dosya:Throne of Lies - Observer's Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Also on FANDOM

Random Wiki