Fandom

(Turkish) Throne of Lies: The Online Game of Lies

Gece Nöbeti

15pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Dosya:Nightwatch-card-HD.png

Dönüştürülmüş Sınıf Özeti Edit

Orjinal Sınıf: Gözcü

Gece nöbeti eskiden Mavi Ejderhaya yardım eden bir Gözcü sınıfıydı, ama sonra Siyah Gül'e (düşman) yardım eden Gece Nöbeti'ne dönüştürüldü. Zihin Ustası tarafından dönüştürüldü.

Bu "Araştırıcı" tür bir sınıftır; güçlü bir sınıftır, diğer oyuncuların aktiviteleri hakkında önemli bilgiler edinebilir.

Gece Nöbetinin raporunun güvenilebilirliği insanları ona inandırmaya şevk edebilir, ve Siyah Gül'ü kazandırabilir.

Siyah Gül'deki dostların ile gece Suikastçinin kimi daha iyi öldürmesi gerektiğini tartış.

Investigative-Type.png

Araştırmacı Güçler Edit

Güç

Tür

Kullanımlar

Açıklama

Kızgın Kuş Gün Oyunculara bakması için bir kuş gönder, hangi oyuncuların gün özelliklerini kullanabileceklerini gör.
Dikkatle İzle Gece Siyah Gül grubuna göz kulak ol. Kimin ziyaret ettiğini göreceksin, ama kimi ziyaret ettiklerini değil.
Takip Et Gece Bir oyuncuyu onu kimin ziyaret ettiğini görmek için izle.

Strateji Edit

  • Takip et gücün mazeretini sağlayacaktır, Gece Nöbeti'nin Takip Et'i gibi ve Gözcü'nün Takip et güçleri aynı: Diğer oyuncuların senin Gece Nöbeti veya Gözcü olduğunu anlaması neredeyse imkansız.
  • Bir "doğrulanamaz" mazeret sonucu olarak, oyuncuları sana inandırmak hileli olacaktır. Herneyse, raporunun inandırıcı olduğuna indanıklarında, Mavi Ejderha grubunu anlamlı bir saldırı yapmadan onları korumasız bırakmak için sahte raporlar yapmaya başlayabilirsin.
  • Kızgın Kuş ve Takip Et güçlerin seni kimin ne sınıfında olduğuna karar vermene izin verecektir, kimin tehlikeli bir oyuncu olduğunu görebilirsin.

Kaynak: Bilinmiyor Edit

“Çevrendekilerin bilgisi bütün hançerlerden daha keskin olduğunu kanıtlayabilir, ben Kralın gözleriyim."

Gece Odası: [Paylaşılmış] Siyah Gül Odası Edit

Dosya:Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Also on Fandom

Random Wiki