FANDOM

Dosya:Servant-card-HD.png

Dönüştürülmüş Sınıf Özeti Edit

Orjinal Sınıf: Uşak

Hizmetçi Mavi Ejderhaya (Kahraman) yardım eden Uşak olarak kullanılır, ama "Saldırgan" sınıfı Siyah Güle yardım eden (düşman) Hizmetçiye dönüştürülür. Zihin Ustası tarafından dönüştürülebilir.

Bu sınıf İşgal için mükemmeldir: Siyah Gül grubunu dağıtmak için çok kullanışlıdır. Sosyal Mühendislik izleyicileri manipüle etmek için ayrı bir özelliktir, ama sadece bunu kurnaz kullanırsan kullanışlıdır, bazıları Ustalaşmak için zaman alabilir.

İşgal Etme çok güçlüdür ve oyunun yönünü değiştirebilir, eğer doğru kullanılırsa. Hedefleri belirlemek için geceleri grup üyeleriyle konuşabilirsin.

Offensive-Type

Saldırgan Özellikler Edit

Güç

Tür

Kullanımlar

Açıklama

Sesli Fısıldama Gün Pasif Genel olarak göndericisi belli olmayan fısıldamalar gönderebilir.
Gizli Mesele Gün 2 Sonraki fısıldaman tamamen Gizli olacak.
Şarap Servisi Gece Bir oyuncuyu sarhoş ederek İşgal Et.
Siyah Şarap Gece Bir oyuncunun şarabını zehirle, ve onların dillerinin bir günlüğüne genişlemesini sağla. Sonraki gün zor konuşacaklardır. (Bazı sözler anlamsızlaşacaktır.)

Strateji Edit

  • Siyah Şarap özelliğini oyuncular Uşak sınıfının Hizmetçiye dönüştürüldüğünü anlayana kadar bolca kullan.
  • Oyunun sonunda oyunu mühürlemek için, Siyah Şarap özelliğini güçlü oyuncuların daha fazla ip ucu getirmesini önlemek için kullan. Başka bir alternatif ise, güçsüz oyuncuları Siyah Şarap özelliğini kullanarak onların özelliklerini kullanmayı önle ve onları kötü bir mazeret ile Siyah Gülün bir üyesi olarak göster.

Bilgi: Bilinmiyor Edit

"Kumsalda uzun yürüyüşlere ve insanları sarhoş etmeye bayılırım."

Gece Odası: [Paylaşılmış] Siyah Gül Odası Edit

Dosya:Throne of Lies - Black Rose Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Also on FANDOM

Random Wiki