FANDOM

Psişik-kart-HD

Hedef: Görünmeyenleri veya Tarikatı, ve sana zarar vermek isteyen tüm tarafsızları mağlup et.

Sınıf Özeti Edit

 Dönüştürüldüğü Sınıf: İllüzyonist/Havari

Psişik, Mavi Ejder hizbine sahip, hedefi Tarikatı, Görünmeyenleri ve tüm Tarafsız Katilleri öldürmek olan Eşsiz "Sosyal" bir sınıftır.

Bu sınıfın üstünlüğü iletişimdir, gündüz kendinin kim olduğunu belli etmeden herkese bilgi vermek için Telepati ve bilinen Mavi Ejder mensuplarıyla taktikler belirlemek ve bilgi vermek için Zihin Birleştir yeteneklerini kullanabilir. Yanılt yeteneği, hedefinin bir hain olduğundan emin olduğunda çok kullanışlıdır.

Social-Type

Sosyal Yetenekler Edit

Simge

Yetenek

Tip

Kullanım sayısı

Açıklama

Telepathy
Telepati Gündüz 2 Telepatik olarak herkese bir mesaj gönder. Kimin gönderdiğini bilmeyecekler.
Misdirect
Yanılt Gündüz 2 Bir oyuncuya zorla başka birini İhanet sebebiyle suçlattır.
Link Minds
Zihin Birleştir Gece Zihnini iki oyuncuyla birleştir, kimliğini belli etmeden gece boyunca onlarla konuş.

Strateji Edit

  • Zihin Birleştir yeteneğinle edindiğin önemli bilgileri Telepati ile veya başka şekilde açığa çıkarmalısın.
  • Yeteri kadar Mavi Ejder kalmadığında bir kötüye karşı ekstra oy kazanmak için Yanılt yeteneği kullanılabilir.

Sınıf Hikayesi: Zihnî Fanilik İşte Bu! Edit

Psişik-kart-HD
Ancak Mavi Ejder'e baktığında, onların müttefiklerinin ne kadar becerikli olduğunu reddedemezsin. Kutsallardan hiçbir yardım almadan, insanlığın en iyilerinin içindeki yeteneklere bakıyorlar. Psişiğin zihnî manipülasyonu sürdürmesi buna çok iyi bir örnektir. Yeteneklerini kullanmak için doğuştan beri eğitilen Psişiğin zihnî kapasitesi, Mavi Ejder'in düşmanlarının casuslarını aşıp yararlı ve kayda değer bir iletişim ağı kurar.

Tabii ki, hedeflerinin teferruatlı ve müsrif yazımları soru dışı olsa da, motivasyonlarının temelini belli bir yere kadar anlayıp manipüle edebiliyor. Güçlerinin asıl kapsamı kötücül olsa da, kabul görmek için mahkemeyi kışkırtmamak üzere eğitildi, aksi takdirde bir zihin okuyucu korkunç bir şey olurdu.

--Hikaye uzmanı Magnasword2 tarafından bildirildi

Gece Odası: Kale Dışı - Ruhani Projeksiyon Edit

Görsel Bekleniyor

Duyuruluş Edit

Mayıs, 2016