Fandom

(Turkish) Throne of Lies: The Online Game of Lies

Soylu

15pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Dosya:The Noble-Card.png

Sınıf Özeti Edit

Dönüştürülmüş Sınıf: Hain Soylu

Mavi ejderha için Soylu Sınıfı "Sosyal" türü bir sınıftır ve Asil olarak değerlendirilir.

Bu sınıf diğer Asil sınıflarının kimler olduğunu biliyor, ama kimin Hain Soylu sınıfında olduğunu bilmiyor. Bu direk bazı dostların hangi tarafta olma olasılığını tespit etmeni saplar. Geceleyin Asillerle bile konuşabilirsin. Ana gece özelliğin birisine gizlice sabah bir mesaj göndermektir. Bu mesajlarını kendini ifşa etmeden göndermenin bir yoludur.

Soyluyu oynarken, kendini çok çabuk ifşa etmemeye dikkat et. Gece aşaması kimlerin düşman olabileceği ile ilgili ihtimalleri tartışmak veya kendini ifşa etmek için için en iyi zaman olacaktır, eğer soyluların arasında bir hain omadığından eminsen; buna rağmen dikkatli ol: Eğer kendini Soylulara çok erken ifşa edersen, Soylular Tarikata veya Siyah Gül gruplarına dönüştürüldüğünde senin kim olduğunu bilebilirler.

Bir Soylu olarak, Kralın ölümünden sonra sonraki Kral olmak için öne adım atabilirsin.

Social-Type.png

Sosyal Güçler Edit

Güç

Tür

Kullanımlar

Açıklama

Asil Kan Gün Özel [Sadece Kralın ölümünden sonra kullanılabilir] Bir Soylu olarak, ismini yeni Krala dönüşmek için aday gösterebilirsin.
Soylu İttifakı Gün Pasif Diğer soyluların kim olduğunu bilir ve onlarla geceleri konuşabilirsin.
Halka Duyuru Gece Pasif Bir hizmetçiyi gizlice sabah bir mesaj iletmesi için gönder (ismini Soylulara ifşa eder).

Strateji Edit

  • Diğer Soylularla konuşabildiğinden beri, senin güçlerin tespitlerini daha hızlı tamamlamanı sağlayacaktır.
  • Geceleyin, kralın ölümüne karşı diğer iki Soylunun kendisini yanlışlıkla ifşa etmesini önlemek için kimin kendisini aday gösterebileceğini tartışmak senin için faydalı olacaktır.

Kaynak: Bilinmiyor Edit

İzciler hala buna bakıyorlar...

Gece Odası: Bilinmiyor Edit

İzciler hala buna baıyorlar...

Also on Fandom

Random Wiki