Fandom

(Turkish) Throne of Lies: The Online Game of Lies

The Court Wizard

14pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
CourtWizard-card-HD.png

Amaç: Siyah Gül grubunu öldür.

Class Summary Edit

Dönüştürülmüş Sınıfı: Bilge

Saray Büyücüsü Mavi Ejderha takımı için "Yardım" türündendir, saldırgan gün güçlerini kendilerine çevirmede önemli bir rol oynar, rüya ile suikastçi zehrini kendi sabah güçleriyle öldürmesini sağlar, Gecegölgesidir.

Saray Büyücüsünü oynarken, Pantolonlar yanıyor isimli gücünüzü zamanında bilgece kullanmaya dikkat edin, iki defa kullanabilirsiniz. Aynı zamanda, onu çok uzun zaman saklamamalısınız, ya da onları kullanmadan önce öldürülebilirsiniz!

İki sihirli bariyer ve Buz Koğuşu özelliğiniz de suçlu ve profesyonel özelliğini taşır, yani dikkatlice kullanın!

Support-Type.png

Yardımcı Özellikleri Edit

Güç

Tür

Kullanım

Açıklama

Pantolonlar Yanıyor Sabah 2 Oyuncunun üzerine bir kor ateşle, eğer sabah güçlerini kullanırsa, bu geri atış yapar ve kendilerini hedeflemelerini sağlar.
Beklemede/Bitti Sabah
Sihirli Bariyer Gece Onların sabah güçlerinin bir hedefi olmasını belirli bir günde önlemesini sağlayan oyuncunun etrafında sihirli bir bariyer oluşturur.
Buz Koğuşu Gece İçindekilerle beraber bir oyuncunun odasını dondur, oyuncuyu işgal et ve birisinin onu ziyaret etmesini önle.

Strateji Edit

  • Saray Büyücüsü Suikastçiyi bulmaya çalışmalı. Suikastçi Siyah Gül'ün bir üyesidir (düşman.) Suikastçinin Gecegölesi adlı bir gücü vardır ve bu güç onun gün süresince bir oyuncuyu öldürmesini sağlar. Eğer Saray Büyücüsü Suikastçiye Pantolonlar Yanıyor ile saldırırsa ve Suikastçi gece gölgesini kullanırsa, Pantolonlar Yanıyor efekti sayesinde, Suikastçi kendisini öldürecektir. Sihir.
  • Saray büyücüsü bütün gün güçlerinin zararlı olmadığını hatırlamalıdır. Saray büyücüsü eğer yanlış kişiye saldırırsa Mavi Ejderha takımı için bu bir dezavantaj olacaktır.
  • Saray büyücüsü Buz Koğuşunun bir oyuncuyu korumasına rağmen dikkat etmelidir, ayrıca o bir oyuncunun İşgal Etme özelliğini kullanmasını önler. Eğer saray büyücüsü gece süresince kimin suikaste hedef olacağından emin değilse ama suçlunun kim olduğundan eminse, hedefi korumak için Buz Koğuşu gücünü kullanmak yerine, Saray büyücüsü suçu önlemek için Buz Koğuşu gücünü kullanabilir.
  • Buz Koğuşu veya Pantolonlar Yanıyor gücünün hedefinin kim olduğunu oyun günlüğüne not almayı unutma. Eğer kendi kişini hedeflersen ve hedefin kendi grubunu söylerse, senin oyun içi günlüğün onu temizlemeye yardımcı olacaktır.

Bilgi: Bilinmiyor Edit

"Ateşin ve buzun eski bilgisi beni düşmanın bütün türlerinden koruyacaktır, çünkü ben kralın Asasıyım.”

Gece Odaları: Büyücünün odası Edit

Throne of Lies - Court Wizard Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser00:21

Throne of Lies - Court Wizard Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Also on Fandom

Random Wiki