FANDOM

Şablon:Infobox Character ToL

Class Summary Edit

Değiştirilmiş Sınıf: Değiştirmeye bağışık

Kral "Özel" türündendir, nadir sınıfı olarak bilinir, rasgele bir gruba görevlendirilir ve tahtın Soylusu olarak bilinir.

İlk Kral bir gruba verilir. Eğer Siyah Gülün bir üyesi olarak görevlendirilmiş ise (düşman) veya Mavi Ejderha (Kahraman), Kral karşı takımları elemeli. Eğer Kral Tarafsız ise, Kral sadece oyunda hayatta kalmaya çalışmalı.

Kral öldüğünde, şahsi-oylama işlemleri açılır. Eğer bir kişi öne çıkarsa, bu kişi Kral olur. Eğer iki kişi öne çıkarsa, iki aday arasından bir lider seçmek için oylama yapılır. Yeni Kral orjinal sınıfını kaybeder ama asıl grubunu kaybetmez. Eğer hiç kimse öne çıkmazsa, oylama sonraki gün yine yapılır. İki ardışık gün eğer Kral değişmiyorsa, bir vakumun gücü oluşur. Bir vakumun gücü oluştuğu zaman, oyunun sonuna kadar Kral olmaz.

Special-Type

Özel Güçler Edit

Ability

Phase

Description

Asil Parmak Gün [1 Gün Süreli] Kralın ihanet için sonraki oyu iki defa sayılacak.
'Kader 'Seç Gün [1 girişim gücü] Son oydan sonra, Kral oyları reddedebilir ve kimin yaşayacağına veya öleceğine karar verebilir.
Nöbetçi! Gece [2 Mevcut Nöbetçi] Kral yardım için bir Nöbetçi çağırabilir. Nöbetçi kendini Kral için feda edebilir eğer yaşamına bir girişimde bulunulursa. Nöbetçi Kralı korusa da korumasa da, Nöbetçi harcanır.
Kardeşlik Gece Kral bir oyuncuyu korumak için bir Nöbetçi çağırabilir. Kral bir Nöbetçi kaybeder.
Özel Pasif Açıklama
Meşaleyi Geç [PASİF] Eğer Kral ölürse, bir Soylu öne çıkmak için gücünü kullanabilir. Eğer değilse, a yeni bir kral için oy yapılır.

Strateji Edit

  • Eğer Kralsan, Nöbetçi! gücünü dikkatli kullanmalısın. Eğer ilk Kralsan, karşı grupların agresif olup olmadığına karar vermelisin. Eğer karşı gruplar agresif ise, Nöbetçi! çağırmak iyi bir riskli girişim olur.
  • Kader Seç sadece oyunun ortasında veya sonunda kullanılmalıdır. Oyun kapanana kadar, red gücünü kullanman çok mühim. Kimseyi kurtaramayacağını hatırlaman senin için çok önemli.

Bilgi: İyi Kral Edit

İyi Kral güçle mücadele eder - takipçilerinin ne olduğunu söylemesine karşı ne olduklarını öğrenmen, ve onun sadakatli olanlarının ona bağlı olup olmadıkları şeklinde görünmeleri senin için önemli. Kral düştüğü zaman, kim yükselecek? O kendisi için kaygılanıyor, ama ya krallık: ya eğer artık dengenin koruyucusu değilse. Bu seçilmiş kişi eğer aksiyonu seçtiyse mücadele eder, veya soylu ailesi için doğru zamanı sakince bekler.

Bilgi: Bozulmuş Kral Edit

Dosya:The Evil King.jpg
Soylu kanı, bu Siyah Gül grubunun tahtı için mücadele eden adamın içinde akıyor, onun kalbi - krallığın altındaki uzak odalar kadar siyah, gözleri yalancılık ile parlıyor, bir çırpıda parçaladığı üzerine serdiği zavallı ruhlar -- o adam bir kral değil, ama ölümün habercisi ve hizmetçilerinin ve düşmanlarının olduğu gibi köle-ustası.

Gece Odası: Soylu Çeyrekciler Edit

Dosya:Throne of Lies - King's Room (Night) - Immersive Screenshot Teaser

Also on FANDOM

Random Wiki