Fandom

(Turkish) Throne of Lies: The Online Game of Lies

Uşak

14pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Dosya:Butler-Card.png

Sınıf Özeti Edit

Dönüştürülmüş Sınıf: Uşak

Uşak Sınıfı Mavi Ejderha grubu için "Sosyal" tür bir sınıftır. Bu sınıf işgalde mükemmeldir, oyunu bitirmek için çok kullanışlıdır; sosyal mühendislik ayrı bir özelliğidir, ama sadece bununla hileli ise kullanışlıdır. Eğer Kralın bozulmuş olabileceğinden şüpheleniyorsanız, onu Zehirleyebilirsiniz, ama bunun hakkında dikkatli olun, eğer bir dost ise intihar edeceksiniz.

Uşağı oynarken, diğerlerini nasıl Sesli Fısıldama ve Özel Mesele özellikleri ile kendi tarafınıza çekebileceğinizi düşünün. Kendini genel bir mesaj ile ortaya çıkarabilirsin eğer ihanet ile suçlanacaksan, avantajını kaybedersin.

Düşmanı seçmeye indirdikten sonra İşgal Etmek sana oyunu bitirmende yardımcı olabilir. Eğer o gece bir cinayet yoksa, bir "Öldürücü" sınıfını öldürmeniz hakkında iyi bir şansınız olur.

Offensive-Type.png

Saldırgan Güçler Edit

Güç

Tür

Kullanımı

Açıklama

Sesli Fısıldama Gün Pasif Uşak göndericisi bilinmeyen fısıldamalar gönderebilir, Genel olarak. (Diğerleri "Birisi ______'a mesaj yolladı)
Özel Mesela Gün 2 Sonraki Fısıldaman tamamen Gizli olacak (Diğerleri bir şey görmeyecek.)
Şarap Servisi Gece 2 Bir oyuncuyu sarhoş ederek işgal et.
Toksik Şarap Gece 1 Kralın şarabını zehirle. Eğer Kral Mavi Ejderha grubundansa, intihar edeceksin.

Strateji Edit

  • Senin Toksik Şarap gücün masayı döndürmek ve Siyah Gül (düşmanı) yakalamak ve üyelerini gafile avlamak için kullanışlı bir silah. Sorun ise, her neyse, onu kullanırken herhangi bir zor kural yok. Bazıları ideal zamanın oyunun erken vakitleri olması hakkında tartışabilirler: Eğer Kral Siyah Gülün bir başlangıç üyesi ise, bu Mavi Ejderha grubu için bir felaket olacaktır. Diğer oyuncular masayı döndürmek ve krizin zamanı anlamında en iyi zamanın oyunun sonu yani "son duruş manevrası" olduğu hakkında tartışabilirler.
  • Unutma ki senin Şarap Servisi özelliğin yanlış bir kişiyi hedeflersen Mavi Ejderha grubuna karşı bir dezavantaj olacaktır.
  • Eğer İhanet ile idam edileceksen, Uşak olduğunu kanıtlamak için fısıldamalarını kullan. Neyse, yine de insanları Uşak (İyi) olduğuna Hizmetçi (Kötü) olmadığına inandırmalısın.
  • Fısıldama güçlerin sosyal mühendislik için çok güçlü silahlardır; sadece biraz pratik yapmalısın.
  • Oyunun sonunda, Siyah Gül grubunun tek üyesi bulunduğu yerde, Şarap Servisi gücünü en çok şüphelendiğin kişi üzerinde kullanman iyi bir strateji olacaktır; eğer kimse ölmezse, sadece Siyah Gül'ün Suikastçisini bulmalısın. 

Bilgi: Bilinmiyor Edit

"Kumsalda uzun yürüyüşlere ve insanları sarhoş etmeye bayılırım."

Gece Odası: Gece Dolabı Edit

Image Pending

Also on Fandom

Random Wiki